Serfare.com
Take a fresh look at your lifestyle.

Τρομακτικό περιστατικό: Η κοκαΐνη έκανε το δέρμα της να… σαπίσει!

Για αρκετά χρόνια δεν είναι λίγοι οι γιατροί που πρειδοποιούν για τις τρομερές συνέπειες της κοκαΐνης στην υγεία του χρήστη: από καρδιακά επεισόδια και κατάθλιψη μέχρι φυσικά τον θάνατο.

Αυτή τη φορά όμως βρέθηκαν αντιμέτωποι και μια νέα περίπτωση με θύμα μια 42χρονη γυναίκα- χρήστη που δυστυχώς έγινε θέμα μελέτης για αρκετά ιατρικά έντυπα καθώς… σάπισε το δέρμα της!

Τόσο στις ΗΠΑ όσο και στη Μεγάλη Βρετανία η κοκαΐνη πολύ συχνά “σπάει” μαζί με λεβαμιζόλη -μια συνθετική ένωση που χρησιμοποιείται ως ανθελμινθικό φάρμακο (ειδικά σε ζώα) και στη χημειοθεραπεία του καρκίνου-. Στην προκειμένη περίπτωση όμως προκάλεσε μια ανοσολογική αντίδραση- επίθεση των αιμοφόρων αγγείων που τροφοδοτούν το δέρμα, με αποτέλεσμα το τελευταίο να αρχίσει να σαπίζει.

Δείτε τις φωτογραφίες:

kokaini-1

kokaini-2

kokaini-3

loading...
You might also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

error: